Skuleskyss

Til skolen.jpg

Askøy vidaregåande skule ligg sentralt på Kleppestø, nokre få minutt frå Kleppestø terminal.

30-dagars ungdomsbillett

Du må som hovudregel bruka 30-dagars ungdomsbillett til skuleskyssen. Dette gjeld òg om du bur meir enn 6 km frå skulen. Det betyr at du som er funksjonsfrisk og under 21 år ikkje har rett på gratis skulereisekort.

NB! Dersom det er meir enn 6 km mellom heim og skule, har du rett på fri skuleskyss viss du:

• er over 21 år
  • eller bur i eit område med definert lågt rutetilbod

Elevar som har skolekort må ta vare på dette gjennom sommarferien!
Ei ny skolekortløysing under utvikling, men denne er dessverre ikkje klar til skolestart i august. Vi vidarefører derfor dagens oblatløysing.
Som følgje av dette vil elevane som allereie har skolekort, måtte nytte same kortet kommande skoleår.

Kva for ein buss skal eg ta?

Det går fleire bussar forbi skulen, rutetider finn du på skyss.no.

Har du rett på gratis skuleskyss kan du lese meir om det på nettsida til Vestland fylkeskommune.